sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Erinomaista palvelua

Mä oon niin monta kertaa täälä manannu paskaa palvelua, että pitää nyt kehuakin välillä. Pääsin eilen käymään Lankamaailmassa Tampereella (Lielahdessa), kun satuttiin sille suunnalle. Periaatteessa aikaa ei taaskaan ollu haahuiluun, mutta sain mennä kauppaan YKSIN! Päätin, että juoksen sit vaikka seuraavaan paikkaan (minkä kyllä teinkin), mutta hetken oon kaupassa ihan rauhassa. Mahtavaa. Pikkusen on eroa prisman ja lankaMAAILMAN lankavalikoimissa...

Sielä kaupassa pyörin vähän eksyneen näkösenä, ja heti myyjä tuli kysyyn, että etinkö jotain tiettyä. Se oli palvelemassa jotain muuta asiakasta, mutta silti kysy ja neuvo mulle suuntimaa. Palvelun huippuhetki tuli sitten kassalla. Eikä sattunu ees mulle vaan toiselle asiakkaalle. Samaan aikaan kun mä tulin kauppaan niin pihassa oli taksi, joka otti rollaattoria perästä. En kiinnittäny siihen sillon enempää huomioo, mutta rollaattorin omistaja oli tullu lankakauppaan. Huonosti liikkuva mummeli oli istutettu kassan viereen ja myyjä viuhto ympäri kauppaa hakemassa lankoja näytille. Kassillinen lankoja sieltä näytti mukaan lähtevänkin. Vähän hienoa. Se mummeli oli varmaan tullu kelataksilla lankakauppaan ja sai tosi hienoa palvelua. Myyjä lähti vielä saattamaan taksille ja pitämään ovia auki, että mummeli pääsi helposti rollaattorilla. Kaiken lisäks kaupassa oli tarjous, että päivän 40 ekaa asiakasta, jotka ostaa yli 20 eurolla, saa puikot yllärilahjana. Voi että se mummeli tuli iloseks. Mäkin tulin niin iloseks kun seurasin kassajonosta tota toimintaa, että muakaan ei haitannu yhtään, vaikka kassalla oli joku kesäri, joka oli ite ihan kassalla. Sai se sit lopulta arvottua hinnan mun ostoksille ja mäkin ehdin vielä saada ilmaispuikot!

Ostin 4 kerää halvennuksessa ollutta (mutta silti aika kallista) kashmirlankaa. Mulla on nyt pakkomielle hartiahuiveihin. Puikot on kokoa 9 ja 10. Niille ei varmaan paljon käyttöä ole, mutta niillä voi nyt ainakin neuloa matonkudetta jos sille päälle sattuu. Haarukkapitsihuivi edistyy ihan kohtalaisesti. Huomiona itselle: älä enää osta karvalankaa, sitä on mahdoton purkaa! Olis toikin nyt pitäny jo tietää...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti