keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Ainoa mitä helteellä voi tehdä...

on pestä ja kuivata pyykkiä. Kerran kesässä pyykin pesemisen rajottava tekijä ei ole kuivumisnopeus tai narutila vaan pesukoneen pesunopeus. Mä pesin tänään 5 koneellista pyykkiä! Vaipat ja vaatteet, peitot, lakanat, harsot jne. Nyt on kaikki pestynä. Harsot on vielä kuivumassa. Ihan koko settiä en saa raivattua yksin, kun lakanoiden veto on yksinään vähän hankalaa. Onnistuis jos ois mankeli, mut kun ei oo... Vedetääks teillä lakanat vanhaan malliin?


No on se helle saanu mun ruusut kukkiin.



Mut onneks meillä on kotona jäähdytin. Mä oon niin valmis maksaan siitä, että sisällä on viileetä. Ei oo hellekeli kyllä mun keli. En ois ulkona ollenkaan ellei muksujen kans ois vähän pakko välillä pistää nenää pihalle. Pyykkejä ripustaessakin jo kärähtää nahka ja koko ajan on hautomo-olo päällä. Yäk. Hautomisesta puheen ollen... pikkukakkonen erehty luuleen maitobaaria lihatiskiks toissa yönä ja nappas taas nännin verille. Arvakkaa vaan hautuuko se tosi kivaks tällä kelillä. Oon koittanu sitä puhdistaa ja antaa ilmakylpyä jne, mutta voi hyvin olla, että huomenna pitää hakee taas kerran antibiootit. Yäk. Mr. solu jää onneks lomalle perjantain jälkeen ja sit loppuu pojan yötarjoilut. Jos vaikka sit alettais taas tässä huushollissa nukkua yöt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti