tiistai 9. heinäkuuta 2013

Rehumaa

Piti tänään taas oikein käydä lähempää pällistelemässä kasvimaata. Siitä on tullu toooosi rehevä. Aikasemmin se maapläntti näytti isolta, mutta nyt se on ihan pieni kun siinä kasvaa valtoimenaan ihan kaikkea.

Alimmaisena kuvassa on perunaa, sen takana sipulia, sitten kesäkurpitsaa keskellä vasemmalla ja niiden vieressä papuja, viimeisenä herneitä monta riviä. Herneet varsinkin näyttää viihtyvän tossa maassa tosi hyvin.


Yks hernelajike kukkii jo ihan valtoimenaan. Kohta tulee paljon palkoja. Nam. Mä vähän toivoin että ois ollu jo maistiaisia, mutta ei näköjään vielä. Muutama rikkaruoho pitäs kyllä käydä poistamassa päiviltä.


Työhomma on toistaiseksi lähtenyt käyntiin vallan mainiosti. Pikkusolu on viihtynyt mummeleiden seurassa ja ite oon nauttinu työpaikan rauhasta. Eväitäkin oon vielä jaksanu tehdä. Saa nähdä tuleeko pikkusolulta protestia sitten kun se tajuaa, että äiti lähteekin töihin ihan joka aamu... Illalla väsyttää aikasemmin, kun aamusta herääkin nyt aikasemmin. Se tarkottaa vähemmän aikaa väkertää. Oon mä silti ehtiny noita kukkasia virkkailla. Pari, kolme ruutua illassa saa tehtyä ja sitten voikin koomata. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti