sunnuntai 3. elokuuta 2014

Meillä syötiin värejä

Tää on hienoa aikaa kasvimaan suhteen. Pienestä maasta tulee satoa!

Aijai, nää oli niin söpöjä. Tällä kertaa en anna niiden kasvaa tän isommiks (n. 10 cm), koska niitä tulee paaaaljon. Tietty sielä maalla on nyt joku piilottelemassa ja siitä tulee jalkapallon kokonen, niin kun viimevuonna.


Mahtava väriyhdistelmä. Koskaan ennen oo tullu mun jutuissa vastaan violettia ja keltasta... Tummana...


tai vaaleampana. 


Tein tänään risottoa ja korvasin paprikan ja maissin kesäkurpitsalla ja pavuilla. Maissista puheenollen, ei siinä mun maississa taida ollakaan tähkä vaan kukka. Pitää varmaan googlettaa vähän maissin biologiaa... Ai niin, ekat omenatkin pistin kauratoskan alle jälkiruuaksi. Taas taitaa säilöntäaika pukata mun ompeluajan päälle.


Miten niin saman väristä kun sipuli? Projektien lopetus jatku tänään. Tässä on salomonin solmuhuivi. En keksiny miten sitä sais nätisti jatkettua eri värillä, joten päädyin purkaan koko jutun. Opin uuden tekniikan ja lankakin jäi säästöön jotain muuta varten. Win win situation?


Lahjoiksi menevät hartiahuivit pitäis saada paketoitua. Törmäsin siivouspäissäni tälläseen kassiin. Mainio kassi muuten, paitsi tekstin osalta.


Tuunasin sitä vähän. Nyt hyvän joulun toivotuksen ja nimen saa pipariin. Sivulla lukee vielä taitosohpin nettiosote, mutta katotaan jos jostain tarttus mukaan ennen joulua vielä jotain joulukuusiteippiä tms. naamiointia varten.


Kyllä mä tänään ehdin taas vähän ommellakin. Siitä lisää tuonnempana.

2 kommenttia:

  1. Sää oot ollu ahkera. Mää oon vaan lukenu kirjaa. Mää en laittanu tänä vuonna ollenkaan kurpitsaa, en oo niistä oikeen mittään aiemmin saanu.

    VastaaPoista
  2. Joskus on pakko tyhjentää tehtävälistaa. Sit sitä voi taas täyttää :) Jo joskus on vaan pakko lukee kirjaa. Jaa, mulla on kurpitsat aina tuottanu satoa, jos on aikuisiks asti selvinny. Tänä vuonna se kylmä kesäkuu tuhos mun vihreet kurpitsat, mut sain äitiltä keltasia tilalle.

    VastaaPoista