tiistai 24. syyskuuta 2013

Rautalankaenkeli

Mulla on taas joku enkelimania. Ehkä se joulu taas alkaa lähestyä? Piti hakee rautalankaa ja helmiä. Tässä on mun versio rautalankaenkelistä. Mä tykkään tollasista pienistä... On mulla isompikin melkein valmiina, mutta se jäi kesken kun piti yrittää uudelleen tollasta pienempää. En oikein tiedä tykkäänkö tosta sädekehästä, mutta tähän se kyllä saa jäädä. Seuraavaa versiota kehitellään sit edelleen, jos sellasta ehtii tehdä...


Sisko tilas multa juoksupipon. Halus nimenomaan trikoopipon. Mulla ei ollu kauheen aikuismaisia kankaita varastossa, varsinkaan niin isoa palaa... Tuli sit leppispipo. Mallina käytin omaa päätä. Yritin kyllä tehdä piposta aika tiukan, kun se kuitenkin venyy käytössä. Tästä tuli tollanen "laatikko" mallinen. En viittiny jättää niitä neliöpipon korvia. Kyllä se varmaan lämmittää ja päässä pysyy.



Tämä saapui eilen. Vihdoinkin pääsee hypistelemään ja katselemaan kaikkia pieniä vaatteita ja hokemaan "oi". Kestovaipat näytti taas tosi hyviltä, nyt saan ekan neppivaipankin valikoimaan. Muuten pakkaus ei kaikilta osin täysin vakuuttanut, mutta eiköhän ne kaikki tavarat taaskin käyttöön tule. Lemppareina edelleen makuupussi ja kaikki haalarit. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti