tiistai 15. syyskuuta 2015

Musta tähti

Oon nyt koittanu ommella kone punasena noita kaiken maailman pilkottuja neliöitä yhteen. Mua uhkailtiin viikonloppuna uudella kangassatsilla, joten parempi vaan polkea sitä konetta... Tällä kertaa käsittelyyn pääsivät kauan sitten jo lahjotuskankaista leikkaamani 15 cm neliöt. Jep, niitähän riittää edelleen. Tässä on nyt taas kaiken maailman paitaa, verhoa, lakanaa ja mitäikinämuutakangasta mitä maa päällänsä kantaa. Mietin, että pitääkö mun alkaa punnita näitä tekeleitä, että tiedän paljonko kangasta oon kierrättäny uuteen uskoon. Lasken kierrätykseen kyllä mukaan 10 vuotta kaapin perällä lojuneet "uudetkin" kankaat.

Päädyin tekemään mustan, mutta kuitenkin kukallisen ja iloisen tähden, ja siihen ympärille laitoin massoittain pinkkiä ja söpöä kissaa. Tykkään tästä kyllä tosi paljon. Varmaan toista samanlaisella mallilla on pian tulossa... Tähti on tahallaan epäkeskosti. Tämä menee jälleen kerran pinoon odottamaan vanua, taustaa ja tikkausta. Voe morjens ku mulla on kohta tikattavaa! Pitkäkätisellä vois panna monta rinnakkain ja peräkkäin, mutta ku ei sellasta edelleenkään ole saatavilla niin pitää sit polkee taas tota pfaffia... Saattaa olla, että näihin tulee melkosen yksinkertasta tikkausta.


Käytiin pikkukakkosen kans tänään aamupäivällä vähän kävelyllä. Nyt on kyllä hienoa aikaa kun viljapellot lainehtii kypsinä ja rapsakan näkösinä.


Vähän väriterapiaakin löyty matkalta.


Tämä kasvi taitaa kaivata johonkin 90 luvun alkuun... Toki se taitaa olla tällä hetkellä ihan muodikas!


Mun mielestä puupinot on aivan mahtavia. Nää oli vielä aika tuoreita ja haisikin hyvälle.


1 kommentti:

  1. Tosi kiva tilkkupinta! Pinkit kisut tekee tästä juuri lapselle sopivan, ja tykkään myös epäkeskoudesta.

    VastaaPoista